Nowości
Buty materiałowe z baskinką
Buty materiałowe z baskinką
220,00 zł
szt.
Buty Big Star zielony
Buty Big Star zielony
99,99 zł
szt.
Buty damskie
Buty damskie
77,00 zł
Buty casual Calvin Klein
Buty casual Calvin Klein
499,00 zł
szt.
Półbuty zamszowe Nikopol
Półbuty zamszowe Nikopol
219,00 zł
szt.
Promocje
Półbuty skórzane Vinci Lomo
Półbuty skórzane Vinci Lomo
199,00 zł 189,00 zł
szt.
Wersje językowe
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Blog wpisy
Pierwszy post

Bloguj w swoim sklepie!

Blog to jedno z najskuteczniejszych narzędzi komunikacyjnych XXI wieku. Dlatego twój sklep też musi blogować.

Na świecie są miliony ludzi szukających w internecie najciekawszych treści oraz produktów. Nie każdy jednak ufa reklamom, dla wielu z nich najważniejsze jest źródło tych informacji. Im bardziej wiarygodne, tym lepiej. Dlatego blogowanie jest tak ważne, by poprzez bloga budować zaufanie swoich klientów.

Jeżeli wiesz co chcesz sprzedawać w sklepie internetowym, powinieneś też znać wszystkie obawy i zainteresowania swoich klientów – artykułami na blogu musisz odpowiadać na ich potrzeby oraz ich inspirować. To ważne także dla Google i wyszukiwarek internetowych – im lepszy i ciekawszy content na twojej stronie, tym większa szansa, że trafi do tych, którzy go szukają w internecie.

Tutaj możesz zacząć blogować już dziś.

Zwroty i reklamacje

Każdy sklep internetowy powinien posiadać opisany sposób postępowania w przypadku zwrotów i reklamacji, by klient dokonujący zakupu miał jasność co do sposobu postępowania w przypadku odstąpienia od umowy, bądź reklamacji zakupionego towaru.

Przykład:

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:





Uwaga! Możesz też skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie.

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 




Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl